zondag 9 oktober 2016

Dikke dossiers

8 oktober 2016
4 november 2015

VanOverNaar 8:07am
@elizemanis @InaDijstelberge
Over dit individu is er al een mooi dik dossier bij het OM en hij bouwt er aan verder #zeghet 



Dossier 115970 bevindt zich in Amsterdam. Er is op zijn minst nog eentje te Breda. Daarnaast heb ik er twee mogen aanschouwen op het politiebureau in Maastricht.

Enkele anderen dreigden met rechtszaken in een eerder stadium en maakte er melding over, m.n. Peter Anshof en Huib Riethof.

Talloze malen hoorde ik over aangifte. Van Wilders valt er ook op korte termijn eentje te verwachten, als hij z'n dreigement omzet in de daad. Conclusie, als deze feiten kloppen maakt politie en justitie overuren v.w.b. Tibaert. 

Misschien mag ik mijns ondanks die rechtschapen voelende lieden een goede raad geven, sla de handen ineen. Dan is voor de buitenstaander meteen duidelijk dat de klachten elkaar bijna volkomen dekken. Moet ik ze nog herhalen? De meeste klagers kennen elkaar al van eerdere contacten die Tibaert betroffen, dus het moet niet zo moeilijk zijn de stof mooi geordend samen te brengen. Voor het gemak nog even de namen van personen die Tibaert beschuldigden van strafbare feiten: Friedrich Eckhardt, Huib Riethof, Dirk Hartman, Jacqueline van Wel, Jacqueline Wouters, Eveline van Donkelaar, André de Raaij, Herman Falkenstein, Ina Dijstelberge, Marion vd Poel, Peter Anshof, Alexandra Strieker. Misschien kom ik er nog meer tegen, dan voeg ik ze toe.

Veel succes, dames en heren. Hou er wel terdege rekening mee dat het doen van valse aangifte strafbaar is.

bron

Vandaag dus weer Jeky en Herman in eendrachtige samenwerking. In de TL van Falkenstein wordt een tweet van mij geciteerd. In die tweet verwijs ik naar dit bericht: 

Opvallend bij het screenshot van Falkenstein is het tijdsverschil met het oorspronkelijke:

19.59 uur

De context van deze tweet valt terug te zien in het genoemde bericht. Als ik me niet al te sterk vergis stamt het citaat betreffende Wilders uit de site Krapuul. Als 't niet weggecensureerd is valt dat makkelijk te controleren. De auteur is, zie het betreffende screenshot, ene Laurent (Bruning?).

Hier Falkenstein onder @Bugs0007:






Inhoudelijk commentaar leveren op deze bijeengeschraapte waanzin doe ik niet. Ik wil Falkenstein er nogmaals aan herinneren dat bij recidive hem gevangenisstraf dreigt.

Nog een ps. Enkele uren na die "Wilders" tweet gaf ik deze door:



@Victoriejaaa, genoemd in dit blog,  is overigens dezelfde persoon als hierboven @LinkseN8merrie, vroeger vooral bekend onder @Jekylline.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten