zaterdag 6 augustus 2016

Doodsbedreiging...

Een bericht van precies een jaar geleden.


Inspired by Charles Addams’ book Monster Rally.



Juist, in 2012 heb ik aangifte gedaan vanwege doodsbedreigingen door Herman F. Voor mij is vooral relevant wie de smaad, laster en bedreigingen van deze man richting Tibaert overnamen, wie deze lieden wederom steunden, terwijl ze op de hoogte waren van de gepleegde wandaden en misdrijven. Voorts wie alles in het werk stelden om bewijslast te doen verdwijnen. Verder, wie mijn familie in die hetze betrokken en er smaad en laster over verspreidden. 

Nadrukkelijk wil ik erop wijzen dat werkelijk niemand ooit teruggekomen is op al die valselijke beschuldigingen. Integendeel zelfs, ze deden aangifte. Het lijkt onvoorstelbaar, maar het is de oogst van wat ik op internet toon en dat is zogezegd mijn misdaad. Deze lieden voelen zich kennelijk in hun vrijheid aangetast om anderen, die hen niet welgevallig zijn en/of hen in al hun naaktheid en minderwaardig gedrag laten zien, onder de grond te mogen schoffelen. Dat ik dergelijke praktijken als fascistisch kwalificeer schijnt ook niet te mogen.

Frappant is voor mij verder dat mensen die door het leven wensen te gaan als links, sociaal voelend en wat niet al, uiteindelijk dezelfde praktijken beoefenen, feitelijk nog van ernstigere aard, als bijvoorbeeld deze Herman, die zich niet laat voorstaan op al die fraaie eigenschappen. 

Al bij al, in Batavenland blijkt de voedingsbodem voor fascisme zeer gunstig. Voor mij geen verrassing.


Aanhang:


dossier Herman Falkenstein
recente TL @bugs___007

In die TL viel bovenstaand screenshot te zien en dit, oorspronkelijk eentje van “Marion Carcas“:



Tot zover, voorlopig…


De tijd is nu aangebroken om eens werk te gaan maken van valse aangiftes tegen Tibaert. Er staat tot een jaar gevangenisstraf op, wist u dat? Het kan dus nog leuk worden...



Geen opmerkingen:

Een reactie posten